Αν παραλάβεις ένα αντικείμενο μέσω BOX NOW και θέλεις να το επιστρέψεις, η διαδικασία είναι η εξής:
Διαδικασία επιστροφής
- Ξεκίνα τη διαδικασία μέσα από την πλατφόρμα – επίλεξε έναν από τους διαθέσιμους λόγους («Διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή / Ζημιά κατά τη μεταφορά» ή «Δεν το χρειάζομαι πλέον»).
- Περίμενε την έγκριση από τον/την πωλητή/τρια – μπορεί να αποδεχτεί ή να απορρίψει το αίτημα.
Έκδοση voucher επιστροφής:
- Αν τα έξοδα καλύπτονται από τον/την πωλητή/τρια → εκείνος/η εκδίδει voucher επιστροφής και το λαμβάνεις αυτόματα στην πλατφόρμα.
- Αν τα καλύπτεις εσύ → πληρώνεις και εκδίδεις το voucher επιστροφής μέσω της αυτόματης διαδικασίας του συστήματος.
- Συσκεύασε καλά το προϊόν και τράβηξε φωτογραφίες/βίντεο πριν το στείλεις. Γράψε τον αριθμό αποστολής και «Vendora» πάνω στο πακέτο.
- Άφησε το πακέτο σε ένα locker της BOX NOW, εισάγοντας τον κωδικό αποστολής από τη Vendora.
- Περίμενε να το παραλάβει και να το επιβεβαιώσει ο/η πωλητής/τρια – μόλις γίνει αυτό, θα λάβεις την επιστροφή χρημάτων.
Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά;
- Διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή / Ζημιά κατά τη μεταφορά → τα καλύπτει ο/η πωλητής/τρια.
- Δεν το χρειάζεσαι πλέον → τα καλύπτεις εσύ.
- Ζημιά κατά τη μεταφορά → αν ο/η πωλητής/τρια θέλει να το πάρει πίσω, καλύπτει εκείνος/η τα μεταφορικά επιστροφής.
Σημαντικές σημειώσεις
- Κράτησε όλα τα υλικά συσκευασίας μέχρι να λυθεί η υπόθεση.
- Ενέργησε άμεσα – η BOX NOW έχει συγκεκριμένες προθεσμίες για δηλώσεις ζημιάς.
- Αν δεν καταλήξετε σε συμφωνία με τον/την πωλητή/τρια, η υπόθεση προωθείται στην ομάδα της Vendora για διαμεσολάβηση.
Έχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα