Σύμφωνα με τους νόμους για την προστασία των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να προσφέρουν δυνατότητα επιστροφής εντός 14 ημερών. Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα αντικείμενο, εφόσον είναι στην αρχική του κατάσταση, χωρίς ζημιές ή σημάδια χρήσης.
Αν και μπορεί να ζητηθεί απόδειξη αγοράς, σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ, δεν είναι υποχρεωτικό για την επεξεργασία της επιστροφής. Ωστόσο, η διατήρηση αρχείου της συναλλαγής είναι χρήσιμη για την παρακολούθηση και την ακύρωσή της όταν είναι αναγκαίο.
Εξαιρέσεις μπορεί να ισχύουν για ορισμένα αντικείμενα, όπως ευπαθή αγαθά ή εξατομικευμένες δημιουργίες.
Διαδικασία επιστροφής
Μόλις παραληφθεί το αντικείμενο, ακόμα και αν ο αγοραστής το εγκρίνει, έχει 14 ημέρες για να υποβάλει αίτημα επιστροφής. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η πληρωμή παραμένει σε αναμονή.
Ο αγοραστής μπορεί να υποβάλει αίτημα επιστροφής για έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Σημαντική διαφορά από την περιγραφή ή ζημιά κατά τη μεταφορά – Ο πωλητής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
- Δεν θέλω να το κρατήσω – Ο αγοραστής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
Αφού υποβληθεί το αίτημα, θα σταλεί στον πωλητή για έγκριση. Ο πωλητής μπορεί να εγκρίνει ή να απορρίψει την επιστροφή. Εάν η επιστροφή εγκριθεί, o λόγος καθορίζει ποιος θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα επιστροφής.Εάν το αντικείμενο δεν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, ο πωλητής μπορεί να απορρίψει την επιστροφή μέσω του συστήματος. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο αγοραστής ενδέχεται να χάσει το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Στην περίπτωση που προκύψει το οτιδήποτε, η ομάδα υποστήριξης του Vendora είναι διαθέσιμη για να βοηθήσει με τη διαδικασία.