Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Με την υπηρεσία “Αγορά μέσω Vendora”, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εάν το αντικείμενο που παρέλαβε διαφέρει από την αγγελία.

Συναλλαγή με αποστολή

  • Περίοδος επιθεώρησης: Ο αγοραστής έχει 2 ημέρες από την παραλαβή για να επιθεωρήσει το αντικείμενο. Εάν διαφέρει από την αγγελία, μπορεί να στείλει αίτημα επιστροφής στον πωλητή.
  • Λόγοι επιστροφής: Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει έναν από τους εξής λόγους:
    • Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά
    • Δεν θέλω να το κρατήσω

Εάν στο αίτημα επιστροφής ο αγοραστής δηλώνει “Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή” ή “Ζημιά κατά τη μεταφορά”, ο πωλητής θα πρέπει να το αποδεχτεί. Εάν ο πωλητής το απορρίψει, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και ένας μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση της.
Εάν στο αίτημα επιστροφής ο αγοραστής δηλώνει “Δεν θέλω να το κρατήσω” και ο πωλητής το απορρίψει, η πληρωμή αποδεσμεύεται αυτόματα στον πωλητή, καθώς δεν υποχρεούται να το αποδεχτεί.


Απόφαση πωλητή σχετικά με το αίτημα επιστροφής:

  • Έγκριση:
    • Επιστροφή δέματος & επιστροφή χρημάτων:
      • Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Ο πωλητής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
      • Δεν θέλω να το κρατήσω: Ο αγοραστής καλύπτει το κόστος επιστροφής.
    • Μόνο επιστροφή χρημάτων (Ο αγοραστής κρατά το αντικείμενο): Πλήρης επιστροφή χρημάτων στον αγοραστή.
  • Απόρριψη ή καμία ενέργεια:
    • Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση της.
    • Δεν θέλω να το κρατήσω: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.

Ακύρωση αιτήματος από τον αγοραστή: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.

Πληρωμή μεταφορικών επιστροφής:

  • Εάν δεν γίνει πληρωμή για την επιστροφή:
    • Το αντικείμενο διαφέρει σημαντικά από την περιγραφή ή Ζημιά κατά τη μεταφορά: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
    • Δεν θέλω να το κρατήσω: Η πληρωμή αποδεσμεύεται στον πωλητή.
  • Εάν γίνει πληρωμή για την επιστροφή: Ο αγοραστής μπορεί να ακυρώσει το αίτημα και η πληρωμή θα αποδεσμευτεί στον πωλητή. Εάν προχωρήσει με την επιστροφή, θα δημιουργήσει μια ετικέτα αποστολής.

Αποστολή & Παράδοση:

  • Εάν ο αγοραστής δεν αποστείλει έγκαιρα: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και μεσολαβητής της Vendora θα βοηθήσει στην επίλυση του ζητήματος.
  • Εάν ο αγοραστής αποστείλει το αντικείμενο: Ξεκινά η αποστολή.
  • Αποτυχία παράδοσης: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
  • Εάν το αντικείμενο παραδοθεί:
    • Ο πωλητής έχει 2 επιλογές:
      • Αποδοχή αντικειμένου: Γίνεται πλήρης επιστροφή χρημάτων.
      • Απόρριψη αντικειμένου: Η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση.
    • Εάν ο πωλητής δεν κάνει καμία ενέργεια για 2 ημέρες: Η επιστροφή θεωρείται επιτυχής και γίνεται πλήρης επιστροφή χρημάτων.

Συναλλαγή μέσω συνάντησης

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο αγοραστής έχει 30 λεπτά για να επιθεωρήσει το αντικείμενο και να το εγκρίνει ή να το απορρίψει.

  • Εάν ο αγοραστής εγκρίνει το αντικείμενο: Η συναλλαγή ολοκληρώνεται και δεν είναι δυνατή η επιστροφή.
  • Εάν ο αγοραστής εντοπίσει κάποιο πρόβλημα στο αντικείμενο: Μπορεί να πατήσει «Απόρριψη» για να γίνει επιστροφή χρημάτων. Θα ακολουθηθούν οι τυπικές διαδικασίες επιστροφής χρημάτων της Vendora.

Η επιστροφή χρημάτων δεν έχει ολοκληρωθεί

Η επιστροφή επεξεργάζεται αυτόματα. Το ποσό θα εμφανιστεί στην αρχική μέθοδο πληρωμής (εντός 3-5 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την τράπεζα) ή στο Vendora Wallet (άμεσα).
Το αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων είναι διαθέσιμο στην ενότητα “Συναλλαγές”, στο ιστορικό της εκάστοτε αγοραπωλησίας.

Έχεις άλλες ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια; Στείλτε μας ένα μήνυμα!

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας