1. Home
  2. 7. Πληρωμές, μεταφορές & επιστροφή χρημάτων
  3. Ισχυρή Ταυτοποίηση Χρήστη (SCA) με το Mangopay

Ισχυρή Ταυτοποίηση Χρήστη (SCA) με το Mangopay

Τι είναι η SCA;
SCA = Strong Customer Authentication (Ισχυρή Ταυτοποίηση Χρήστη). Είναι απαίτηση της ΕΕ (PSD2) που κάνει τις πληρωμές πιο ασφαλείς, ζητώντας να επιβεβαιώσεις την ταυτότητά σου με δύο από τα εξής:

  • Κάτι που ξέρεις (π.χ. κωδικός, PIN)
  • Κάτι που έχεις (π.χ. κινητό, token)
  • Κάτι που είσαι (π.χ. δακτυλικό αποτύπωμα, Face ID)

Γιατί το βλέπω αυτό στη Vendora;
Η Mangopay, ο πάροχος πληρωμών μας, μπορεί να σου ζητήσει να ολοκληρώσεις την SCA όταν χρησιμοποιείς το Vendora Wallet. Αυτό είναι υποχρεωτικό από τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, για να προστατεύονται τα χρήματά σου.

Πώς να ρυθμίσεις την SCA

Όταν χρησιμοποιήσεις για πρώτη φορά το Vendora Wallet σου, θα μεταφερθείς στη ασφαλή σελίδα της Mangopay για να ολοκληρώσεις μια γρήγορη ρύθμιση.
Ακολούθησε τα βήματα που εμφανίζονται στην οθόνη σου:

  1. Πάτησε «Συνέχεια στη Mangopay».
    Θα μεταφερθείς αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Mangopay.
  2. Επίλεξε μέθοδο διασφάλισης:
    • Χρησιμοποίησε passkey ή έμπιστη συσκευή (προτείνεται – χρησιμοποιεί Face ID, δακτυλικό αποτύπωμα ή κωδικό οθόνης).
    • Ή παράλειψε το passkey και κάνε επαλήθευση μέσω email, PIN και αριθμού τηλεφώνου.
  3. Επιβεβαίωσε το email σου.
    Πληκτρολόγησε και επαλήθευσε το email που έχεις συνδέσει με τη Vendora.
  4. Δημιούργησε έναν 6ψήφιο PIN κωδικό.
    Ο κωδικός αυτός θα χρησιμοποιείται για μελλοντικές επαληθεύσεις (π.χ. κατά την επιβεβαίωση μιας πληρωμής).
  5. Πρόσθεσε τον αριθμό του κινητού σου.
    Θα λαμβάνεις κωδικούς μιας χρήσης μέσω SMS για επαλήθευση, αν δεν χρησιμοποιήσεις passkey.
  6. Εγκρίνεις και ολοκληρώνεις την επαλήθευση.
    Όταν τελειώσει η διαδικασία, θα δεις μήνυμα επιβεβαίωσης – η ρύθμιση SCA έχει ολοκληρωθεί.
  7. Επιστροφή στη Vendora.
    Μπορείς πλέον να χρησιμοποιείς το πορτοφόλι σου με ασφάλεια.

Αν παραλείψεις το passkey

Μπορείς να επιβεβαιώσεις την ταυτότητά σου χρησιμοποιώντας:

  • Το email σου
  • Το 6ψήφιο PIN που δημιούργησες
  • Έναν κωδικό μιας χρήσης (SMS) στο κινητό σου

Γιατί το υπόλοιπο του πορτοφολιού μου είναι θαμπό;

Αν δεν έχεις ρυθμίσει ακόμα την SCA, θα χρειαστεί να το κάνεις πρώτα.

Αν βλέπεις το υπόλοιπο του Vendora Wallet σου θαμπό, μην ανησυχείς – απλώς χρειάζεται ένας γρήγορος έλεγχος ασφαλείας.

Για τη δική σου προστασία, η Mangopay ζητά επιβεβαίωση ταυτότητας μέσω Ισχυρής Ταυτοποίησης Χρήστη (SCA) κάθε 180 ημέρες.
Απλώς πάτα στο υπόλοιπο του Wallet σου και κάνε ξανά επαλήθευση με το passkey σου.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, το υπόλοιπό σου θα εμφανιστεί και το πορτοφόλι σου θα είναι ξανά πλήρως διαθέσιμο.

* Τα χρήματά σου δεν επηρεάζονται – παραμένουν ασφαλή στον λογαριασμό σου.
Είναι απλώς ένα τυπικό βήμα ασφαλείας για να διασφαλιστεί ότι τα χρήματά σου παραμένουν προστατευμένα.

Κάθε πότε θα χρειάζεται να το κάνω;
Η Mangopay μπορεί να σου ζητήσει να κάνεις την διαδικασία SCA σε ορισμένες ενέργειες που σχετίζονται με το Wallet σου, όπως όταν κάνεις μια αγορά ή όταν λαμβάνεις χρήματα.

  • Η ρύθμιση γίνεται μία φορά: θα χρειαστεί να ορίσεις τον τρόπο επαλήθευσης μόνο την πρώτη φορά.
  • Η επαλήθευση ταυτοποίησης μπορεί να επαναληφθεί: για κάποιες συναλλαγές (π.χ. νέα πληρωμή ή μεγάλο ποσό) μπορεί να σου ζητηθεί ξανά επιβεβαίωση, όπως απαιτεί ο κανονισμός.
  • Είναι ασφαλές: η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά από τη Mangopay, ένα αδειοδοτημένο ευρωπαϊκό ίδρυμα πληρωμών. Η Vendora δεν έχει πρόσβαση ούτε αποθηκεύει ευαίσθητα δεδομένα σου.

* Αν σου ζητηθεί επαλήθευση ταυτοποίησης, απλά ακολούθησε τα βήματα στην οθόνη. Μόλις ολοκληρωθεί, μπορείς να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το Vendora Wallet χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πώς με επηρεάζει ως χρήστη της Vendora;

  • Αν είσαι αγοραστής: Μπορεί να σου ζητηθεί να ρυθμίσεις την SCA μία φορά και μετά να την επιβεβαιώνεις ξανά σε κάποιες αγορές.
  • Αν είσαι πωλητής: Μπορεί να σου ζητηθεί να ρυθμίσεις την SCA μία φορά και μετά να την επιβεβαιώνεις ξανά όταν χρησιμοποιείς το Vendora Wallet.

Μετά την αρχική ρύθμιση, αυτές οι επιβεβαιώσεις ταυτοποίησης γίνονται γρήγορα και σε ορισμένες ενέργειες που σχετίζονται με το Wallet σου.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας