1. Home
  2. 3. Θέλω να πουλήσω
  3. Παροχές για τους πωλητές

Παροχές για τους πωλητές

Η Vendora προσφέρει μια ομαλή εμπειρία πώλησης, διασφαλίζοντας τις συναλλαγές και τα προσωπικά δεδομένα, συνεργαζόμενη με ταχυμεταφορείς και εφαρμόζοντας μια αποτελεσματική πολιτική επιστροφών και παρέχοντας τη δυνατότητα μετατροπής των κερδών σου σε δωροκάρτες συνεργατών.

Ασφάλεια, Προστασία & Ιδιωτικότητα

Μέτρα που λαμβανουμε για την προστασία των πωλητών:

  • Επαλήθευση Αγοραστή: Επαληθεύουμε την ταυτότητα του αγοραστή, για να διασφαλίσουμε ότι είναι αξιόπιστος.
  • Ασφαλές Σύστημα Πληρωμών: Όλες οι συναλλαγές διεξάγονται μέσω ενός ασφαλούς, αυτοματοποιημένου συστήματος πληρωμών.
  • Ανίχνευση Απάτης: Προηγμένα συστήματα ανίχνευσης απάτης παρακολουθούν τις συναλλαγές για ύποπτες δραστηριότητες.
  • Υποστήριξη Χρηστών: Η αφοσιωμένη ομάδα υποστήριξής, είναι διαθέσιμη για να σε βοηθήσει με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζεις, παρέχοντας άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις.
  • Προστασία Δεδομένων: Ακολουθούμε αυστηρούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων για να διασφαλίσουμε ότι τα προσωπικά και οικονομικά σου στοιχεία είναι ασφαλή.

Συνεργαζόμενοι Ταχυμεταφορείς & Προπληρωμένες Αποστολές

Συνεργαζόμαστε με κορυφαίες εταιρείες ταχυμεταφορών, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

  • Προπληρωμένες Αποστολές: Όταν ένα αντικείμενο πουληθεί, δημιουργείται αυτόματα μια προπληρωμένη ετικέτα αποστολής. Αυτή η ετικέτα μπορεί να εκτυπωθεί και να επισυναφθεί στο δέμα σου, εξοικονομώντας χρόνο.
  • Εντοπισμός Δέματος: Μόλις το πακέτο αποσταλεί, οι πληροφορίες παρακολούθησης κοινοποιούνται αυτόματα τόσο στον αγοραστή όσο και στον πωλητή, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και εμπιστοσύνη.
  • Μειωμένα Έξοδα Αποστολής: Ο αγοραστής πληρώνει για την αποστολή. Μέσω των συνεργασιών που έχουμε επιτύχει, παρέχουμε στους αγοραστές χαμηλά έξοδα αποστολής, βοηθώντας ενεργά στην αύξηση των πωλήσεων.

Πολιτική Επιστροφών

Η πολιτική επιστροφών μας έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι δίκαιη τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές. Αφορά αντικειμενα που διαφέρουν από την περιγραφή ή τις φωτογραφίες της αγγελίας:

  1. Σε περίπτωση αποστολής, μετά την παραλαβή του αντικειμένου, ο αγοραστής έχει 2 μέρες να το επιθεωρήσει. Αν το αντικείμενο απορριφθεί, ο αγοραστής στέλνει αίτημα επιστροφής στον πωλητή, αναφέροντας τον λόγο της επιστροφής. Ο πωλητης ειναι υποχρεωμένος να δεχτεί την επιστροφή μόνο αν οι φωτογραφίες ή η περιγραφή της αγγελίας περιέχουν ανακρίβειες. Διάβασε εδώ σε ποιές περιπτώσεις ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει επιστροφή.
  2. Αν ο πωλητής δεν αποδεχθεί την επιστροφή, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση ώστε να τη διαχειριστεί μέλος της ομάδας διαχείρισης συναλλαγών.
  3. Αν ο πωλητής αποδεχθεί την επιστροφή, μόλις παραλάβει το αντικείμενο, έχει 3 ημέρες για να ελέγξει ότι βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που είχε σταλεί. Αν ο πωλητής εγκρίνει το αντικείμενο, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή. Αν ο πωλητής δεν το εγκρίνει, η συναλλαγή θα τεθεί σε παύση και το ζήτημα θα επιλυθεί από ένα μέλος της ομάδας διαχείρισης συναλλαγών.

Μετατροπή κερδών σε δωροκάρτες συνεργατών

Ένας ακόμα τρόπος για να χρησιμοποιήσεις τα κέρδη σου χωρίς χρεώσεις είναι να μετατρέψεις το υπόλοιπο του Vendora Wallet σου σε δωροκάρτες αγορών από συνεργαζόμενες εταιρείες.

Οι δωροκάρτες Vendora σου επιτρέπουν να αξιοποιήσεις τα έσοδα από τις πωλήσεις σου για αγορές σε δημοφιλείς συνεργαζόμενους εμπόρους, προσφέροντας ευελιξία και άμεση χρήση των κερδών σου. Πρόκειται για έναν εύκολο και έξυπνο τρόπο να απολαμβάνεις τα κέρδη σου, χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα

Related Articles

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;
Δεν βρήκες την απάντηση που ψάχνεις; Μην ανησυχείς, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Επικοινώνησε μαζί μας