Η πλατφόρμα μας, μέσω της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, εγγυάται την ασφαλή αποστολή προϊόντων και την ασφάλεια των πληρωμών. Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Vendora δρα ως μεσάζοντας για την διασφάλιση και των δύο πλευρών, εξαλείφοντας τυχόν απάτες και κακόβουλες ενέργειες.
Διάβασε παρακάτω πως λειτουργεί η ‘Αγορά μέσω Vendora’ με αποστολή δέματος εάν είσαι πωλητής.
1. Δημοσίευση αγγελίας
Όταν ανεβάσεις μια αγγελία και επιλέξεις ‘Στείλε παντού’ σχετικά με το πού θέλεις να πουλήσεις, η αγγελία θα είναι διαθέσιμη για αποστολή. Η επιλογή αυτή είναι κατάλληλη για αντικείμενα που μπορούν να αποσταλούν ως δέμα (μέχρι 20 κιλά).
Διάβασε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την δημιουργία αγγελίας.
Μπορείς να ανεβάσεις την αγγελία σου – εδώ.
2. Πληρωμή του αγοραστή
Μετά την δημοσίευση της αγγελίας σου, οι αγοραστές θα μπορούν να προχωρήσουν σε πληρωμή με λίγα κλικ. Θα ειδοποιηθείς αυτόματα όταν γίνει η πληρωμή. Μετά την πληρωμή του αγοραστή, θα πρέπει να αποδεχτείς τη συναλλαγή μέσα σε 2 ημέρες.
Εναλλακτικά, μπορείς να κάνεις αίτημα πληρωμής στον αγοραστή. Στο κάτω μέρος μιας συνομιλίας πατάς το κουμπί ‘Αίτημα πληρωμής’. Στην αρχή θα σου ζητηθούν τα στοιχεία της πληρωμής (τιμή αντικειμένου που συμφωνήθηκε με τον αγοραστή) ενώ στο αμέσως επόμενο βήμα μπορείς να επιλέξεις την ‘Αποστολή’ σαν τρόπο παράδοσης.
- Διάλεξε τρόπο αποστολής και επίλεξε την εταιρεία και τα έξοδα αποστολής. Διάβασε περισσότερα εδώ.
- Δες τη σύνοψη σιγουρεύοντας ότι τα στοιχεία που συμπλήρωσες είναι σωστά, και ολοκλήρωσε το αίτημα πληρωμής.
Μετά την υποβολή του αιτήματος, θα ειδοποιηθεί αυτόματα ο αγοραστής ο οποίος έχει 3 ημέρες για να ολοκληρώσει την πληρωμή ή να την απορρίψει. Θα σε ενημερώσουμε για την πορεία του αιτήματος πληρωμής.
3. Αποστολή δέματος στον αγοραστή
Μετά την αποδοχή της συναλλαγής, θα πρέπει να αποστείλεις το δέμα στη διεύθυνση του αγοραστή. Θα ειδοποιηθείς αυτόματα μετά την πληρωμή του αγοραστή. Διάβασε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αποστολή δεμάτων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Έχεις 5 ημέρες για να αποστείλεις το δέμα στη διεύθυνση του αγοραστή, αλλιώς η πληρωμή θα επιστραφεί αυτόματα στον αγοραστή και αυτή η συναλλαγή θα ακυρωθεί.
4. Έγκριση ή απόρριψη αγοράς από αγοραστή
Μετά την παράδοση του δέματος στον αγοραστή, θα του ζητηθεί να το εγκρίνει μέσα σε 2 ημέρες.
4.1 Έγκριση αντικειμένου από τον αγοραστή
Εάν ο αγοραστής εγκρίνει την αγορά, λαμβάνεις την πληρωμή και τελειώνει η συναλλαγή. Σε περίπτωση που αγοραστής δεν προβεί σε κάποια ενέργεια κατά την παράδοση, λαμβάνεις την πληρωμή αυτόματα.
4.2 Απόρριψη αντικειμένου από τον αγοραστή
Εάν ο αγοραστής απορρίψει την αγορά, θα μπορείς και εσύ με την σειρά σου να αποδεχθείς ή να απορρίψεις το αίτημα επιστροφής του αγοραστή. Ο αγοραστής θα πρέπει να αποστείλει το δέμα στη διεύθυνση επιστροφής σου αφού εγκρίνεις το αίτημα επιστροφής χρημάτων.
Όταν παραλάβεις το δέμα, θα έχεις 3 ημέρες για να ελέγξεις την κατάσταση του αντικείμενου και να εγκρίνεις ή να απορρίψεις την επιστροφή. Μετά την έγκριση, η πληρωμή θα επιστραφεί στον αγοραστή.
Σε περίπτωση που διαπίστωσες κάποιο πρόβλημα με το δέμα επιστροφής, μπορείς να πατήσεις ‘απόρριψη’ και η συναλλαγή θα τεθεί υπό αμφισβήτηση. Ένας μεσολαβητής της Vendora θα επικοινωνήσει και με τους δυο προκειμένου να διευθετηθεί το ζήτημα και να γίνουν οι κατάλληλες επιστροφές χρημάτων.
5. Τέλος συναλλαγής, ώρα για αξιολόγηση.
Τέλος, θα ζητηθεί και σε εσένα και στον αγοραστή να αξιολογήσετε ο ένας τον άλλον σχετικά με τη συναλλαγή σας. Οι αξιολογήσεις θα δημοσιευτούν αργότερα στα προφίλ σας.
Συγχαρητήρια για την πώληση σου, αυτή η συναλλαγή έχει πλέον κλείσει.
6. Μεταφορά ποσού στο Vendora Wallet
Το ποσό από την πώληση σου, θα μεταφερθεί στο ψηφιακό πορτοφόλι της Vendora (Vendora wallet).
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το υπόλοιπό σου για να αγοράσεις κάτι μέσω Vendora ή για να προωθήσεις κάποια από τις αγγελίες σου. Διάβασε περισσότερα εδώ.
Εναλλακτικά, μπορείς να μεταφέρεις ένα οποιοδήποτε ποσό από το Vendora wallet στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Διάβασε περισσότερα εδώ.
Μόνο σε περίπτωση ανάληψης εφαρμόζεται ένα μικρό κόστος υπηρεσίας. Διάβασε αναλυτικά πώς υπολογίζεται το κόστος υπηρεσίας.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα