Ένα από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας “Αγορά μέσω Vendora”, είναι η διασφάλιση της αποστολής δεμάτων.
Μετά την πληρωμή του αγοραστή ή σε περίπτωση επιστροφής του δέματος, ο αποστολέας ενημερώνεται αυτόματα για το τι πρέπει να κάνει. Τα βήματα αποστολής δέματος μπορεί να ποικίλουν ανάλογα με την εταιρία αποστολής που έχει επιλεχθεί για την αποστολή. Μπορείς να βρεις αναλυτικές οδηγίες στα σχετικά άρθρα.
Σημαντικό: Έχεις 5 ημέρες για να αποστείλεις το δέμα. Αν έχετε επιλέξει εταιρία όπου δεν παρέχεται ετικέτα αποστολής από τη Vendora, θα χρειαστεί να υποβάλλεις και τον κωδικό εντοπισμού (tracking number) ώστε να μην ακυρωθεί η συναλλαγή. Κράτησε την απόδειξη αποστολής, σε περίπτωση που χρειαστεί. Θα σε ενημερώνουμε μέσω email κάθε φορά που υπάρχει κάποια εξέλιξη.
- Μην αποστείλεις το δέμα με αντικαταβολή.
- Βεβαιώσου ότι έχεις κρατήσει τον κωδικό εντοπισμού.
- Θα πρέπει να τραβήξεις φωτογραφίες ή βίντεο του αντικειμένου εντός της συσκευασίας & εξωτερικά αυτής, πριν το αποστείλεις. Θα σου ζητηθούν σε περίπτωση που η συναλλαγή τεθεί υπό αμφισβήτηση.
- Χρησιμοποίησε κουτί και όχι φάκελο για να συσκευάσεις το αντικείμενο. Στείλε το αντικείμενο ως δέμα, όχι ως επιστολή.
Βρες περισσότερες πληροφορίες για το πώς να συσκευάσεις το δέμα σου εδώ.
Αλλαγή της εταιρείας αποστολής:
- Εάν ο αγοραστής έχει πληρώσει για μια παραγγελία αλλά επιθυμεί να χρησιμοποιήσει διαφορετική εταιρεία αποστολής, ο πωλητής πρέπει να ακυρώσει την τρέχουσα παραγγελία και να ξεκινήσει μια νέα παραγγελία προσθέτοντας την προτιμώμενη εταιρεία αποστολής στις διαθέσιμες επιλογές.
- Εναλλακτικά, ο αγοραστής μπορεί να ενημερώσει τον πωλητή για την προτίμησή του και ο πωλητής μπορεί να στείλει ένα νέο αίτημα πληρωμής (επιλέγοντας Αίτημα πληρωμής στη συνομιλία) με την προτιμώμενη εταιρεία αποστολής.
- Οι αγοραστές που κάνουν προσφορά ή δημιουργούν ένα πακέτο συνιστάται να ενημερώσουν για την προτιμώμενη εταιρεία αποστολής πριν ο πωλητής αποδεχτεί την παραγγελία.
Εντοπισμός δέματος
Με τον κωδικό εντοπισμού (tracking number), μπορείς να παρακολουθείς την πορεία του δέματος σου, ανάλογα με την εταιρεία αποστολής.
Εχεις ακόμα ερωτήσεις ή χρειάζεσαι βοήθεια από το τμήμα υποστήριξης της Vendora; Στείλε μας ένα μήνυμα